project white

19.11.12


Last weekend we started with a little/big project at home...painting our wooden floor white. We did a bit of camping with all the stuff on the highest floor. Yesterday we finally could put everything back. Still not all finished cause this week the second part of the floor will be done. But I am already so happy with the result. We used the traditional paint by Pure & Original in the color White. It is a really bright white making it perfect for your floor.

A little impression of the last few days at home (photo's taken with my Iphone)



xo

8 comments :

... said...

Must try... lovely

justine said...

I'm right behind you! (Well after I paint the walls...) Looks great.

Huis lief huis said...

Dat wil ik ook nog al een hele tijd een keer doen, maar ik zie er zo tegen op.
Nu ik jouw mooie foto's weer zie, krijg ik weer de kriebels. Toch maar doen deze winter????

Adriane /// The A and B Stories said...

Oh it looks SO perfect! Such a fan of white floors :)

Jeane M. said...

I'm loving the results here. Seems like my bedroom needs a makeover and this would be perfect. :)
Got my eye on your next posts.

Martine vianen said...

Wel heel erg mooi geworden, lekker fris en licht! Mijn dochter wilde dit altijd liever dan vloerbedekking. Misschien toch maar eens doen..
Fijne dag!

Ilse Witjes said...

Ooh altijd zo mooi, ik ben al jaren aan het bedenken of ik het nou wil of niet, man lief ziet er tegenop en ik denk is het niet te studentikoos en ben ik niet hele dagen aan t dweilen met 3 kids, staan mn meubels er nog wel mooi bij....maar t is zo mooi zo'n witte vloer zo fris zo lekker...thanx opnieuw in de twijfel stand ; )

ti (matimuk) said...

I just love it!